Drive Dynamics

1.00 stars

110 Reviews

GBP silhouette

SAVE ON YOUR INSURANCE

peter's complaint against Drive Dynamics

peter adigwe

07/07/2017

Never never use this useless company they are fraud.

Complaint against Drive Dynamics

I booked the 10 hour offer online plus my practical. My practical was booked i never had any lesson nor instructor contact me, i waited and keep calling drive dynamics with no response till my practical due date before i was told that they couldn't find any instructor around me after a month. . I was left hanging i found another instructor lost my money and when i contacted drive dynamics to get my refund after waiting 60 minutes on the phone finally got through and they told me Good Afternoon, Thank you for your email, Firstly please accept my apologies for any inconvenience, After speaking to our accounts department I can confirm your refund of £295.00 is due to leave us on the 19/6/17 (the date i got this message was on the 8 May at 2:47 Pm) Please allow 5-10 working days from the date for the funds to clear into your account, Once again please accept our apologies for the inconvenience, Should you have any further questions do not hesitate to contact us. So i contacted them again to find out why i still haven't receive my refund after a month and 21 days i still got same story. as i am writing still not receive my refund..

  • supporters 0

Drive Dynamics has not yet responded

  • Comments (0)
400 characters

109 other reviews of Drive Dynamics


loader