Cancellation of my car insurance by the AA. - Complaint about The AA - A Spokesman Said

Cancellation of my car insurance by the AA.

Complaint about  The AA  | ANSWERED


The AA

5 stars

No. 1 of 184 in Cars & Garages

Want to resolve an issue with The AA?

Make a complaint


Or simply share your experience

Write a review

SAVE £££s ON YOUR HOUSEHOLD BILLS

Compare & switch

User photo

Jill Webb

12/09/2016

Cancellation of my car insurance by the AA.

Complaint about The AA

My payment of £278.45 to renew my car insurance went through my bank on 04.07.16. The renewal date was 28.06.16. The AA then telephoned to say that the insurer had declined my insurance at my new address. I explained that this is an affluent area of Plymouth with houses priced at approximately £500,000. I was so shocked but he said that I would be covered for seven days to allow me to obtain new insurance. The RAC gave me insurance from 06.07.16. I received a refund from the AA after deducting £49.27 with a letter saying "we are sorry that you have decided to leave...." After correspondence they refunded a further £6.27. I want a total refund as this was their decision based on wrong information regarding the area I bought my new build detached house with double garage. Your help would be much appreciated. Thank You.

  • supporters 0
  • social reach 0

The AA has responded

  • Conversation with company (1)
  • User comments (0)


See previous messages

[User deleted] | 13/09/2016 14:31 | VERIFIED

Hi Jill, we'd really like to address this. Please email your policy details including contact number to chat@theaa.com reference FOR189818 at your earliest convenience. Kind Regards


See previous comments


Please sign in to comment.
  • Reviews
  • Complaints

0 reviews of The AA

Write a review
loader

16 other complaints about The AA


loader