Geek box never arrived - Complaint about My Geek Box - A Spokesman Said

Geek box never arrived

Complaint about  My Geek Box  | ANSWERED


My Geek Box

4 stars

No. 27 of 845 in Shopping

Want to resolve an issue with My Geek Box?

Make a complaint


Or simply share your experience

Write a review

SAVE £££s ON YOUR HOUSEHOLD BILLS

Compare & switch

User photo

[DELETED BY USER]

22/09/2016

Geek box never arrived

Complaint about My Geek Box

I ordered a geek box on the 24//8/2016 which was apparently dispatched the same day! But it hasn't arrived... This is now totally redundant now as Its almost been a month I no longer want or need this item. I can only assume it has been lost in the post. I do not wish to receive a replacement I wish only for a refund. Order number 76043615

  • supporters 0
  • social reach 0

My Geek Box has responded

  • Conversation with company (1)
  • User comments (1)


See previous messages

Sarah Whitehouse | 23/09/2016 07:18 | VERIFIED

Hello, Thank you for your email. From looking at your account, I can see that the subscription box was sent on the 21/09/2016 and your subscription has now been completed. I can see that you have spoken to our advisors regarding your query through your online account. The returns information has been sent to you if you are wanting to return this back to us for a refund. Many thanks.


See previous comments

Brian Rentz | 22/09/2016 18:34

They always have the despatched date as the day you order the sub box. Since you ordered after the cutoff for the August box, you would be getting the September box which ships around the 20th of September. Not sure where you are from but I'm in the US and usually get mine the 2nd of the next month

Please sign in to comment.
  • Reviews
  • Complaints

3 reviews of My Geek Box

Write a review
loader

81 other complaints about My Geek Box


loader