247 Home Rescue

2.00 stars

224 Reviews

GBP silhouette

SAVE ON YOUR INSURANCE

Want to resolve an issue with 247 Home Rescue?

Make a complaint


Or simply share your experience

Write a review

Ms nuha 's complaint against 247 Home Rescue

Ms nuha kassim

15/01/2015

[LAPSED] 24/7 Home Rescue = unsatisfactory and unprofessional service

Complaint against 247 Home Rescue

one Friday in Oct 2014 boiler leaked through search engine found them. in live chat i explained that i need emergency repair, i was told pay £95 one off repair fee and take 1 yr insurance to be entitled for this offer and an engineer will be sent today which i did, after 8 hrs and several calls from us we kept hearing (within 30 min someone will be there to fix it) a washer was needed i was told it will be ordered and next day fixed, had to chase them all day Sat till they said cant be fixed till Mon part suppliers are closed. we demanded cancellation and refund but they still say no refund will be

  • supporters 0

Lapsed. Ms nuha has not responded in 90 days

  • Comments (5)

[User Deleted] | | VERIFIED

Reported as Spam

Kevin Burke | | VERIFIED

We regret to read your complaint. We have spoken to you in the past to resolve this problem but have been unable to do so. We would have been more than happy to go ahead with the repair but are unable to do so on a cancelled plan. As agreed during the initial call to yourself, the £95 is non-refundable. We contacted you several times to say the engineer was ready to complete the repair but you declined in all instances. We would like to resolve this issue, please call 01254 355535.

Kevin Burke | | VERIFIED

We regret to read your complaint. We have spoken to you in the past to resolve this problem but have been unable to do so. We would have been more than happy to go ahead with the repair but are unable to do so on a cancelled plan. As agreed during the initial call to yourself, the £95 is non-refundable. We contacted you several times to say the engineer was ready to complete the repair but you declined in all instances. We would like to resolve this issue, please call 01254 355535.

Kevin Burke | | VERIFIED

We regret to read your complaint. We have spoken to you in the past to resolve this problem but have been unable to do so. We would have been more than happy to go ahead with the repair but are unable to do so on a cancelled plan. As agreed during the initial call to yourself, the £95 is non-refundable. We contacted you several times to say the engineer was ready to complete the repair but you declined in all instances. We would like to resolve this issue, please call 01254 355535.

Kevin Burke | | VERIFIED

We regret to read your complaint. We have spoken to you in the past to resolve this problem but have been unable to do so. We would have been more than happy to go ahead with the repair but are unable to do so on a cancelled plan. As agreed during the initial call to yourself, the £95 is non-refundable. We contacted you several times to say the engineer was ready to complete the repair but you declined in all instances. We would like to resolve this issue, please call 01254 355535.
400 characters

223 other reviews of 247 Home Rescue


loader