247 Home Rescue

2.00 stars

224 Reviews

GBP silhouette

SAVE ON YOUR INSURANCE

Want to resolve an issue with 247 Home Rescue?

Make a complaint


Or simply share your experience

Write a review

Alex's complaint against 247 Home Rescue

Alex Wright

24/04/2018

[RESPONDED] STAY CLEAR - took money unauthorised & no boiler service

Complaint against 247 Home Rescue

STAY CLEAR. I cancelled renewal 8 months ago. Today they randomly start taking money out my bank again, UNKNOWN or UNAUTHORISED by myself. Ring up, sit in a queue for half an hour, tell me to ring back in 2 days. They keep all your details, even when policy have finished, INCLUDING your bank details. Didn't renew as I paid for cover that included a boiler service. Had to wait until had policy about 9 months before could arrange this. When did try to arrange, they said sorry but no appointments before your policy runs out. So I paid for boiler service, but didn't get due to their system. Complained, no response. Told them on phone I want my money back they have taken today plus compensation for time wasted etc, said I won't get anything for inconvenience etc so on phone to bank & financial ombudsmen first thing

  • supporters 0

247 Home Rescue has responded

  • Comments (6)

247 Home Rescue | | VERIFIED

Dear Alex, we're sorry to hear how you feel regarding the services provided by 24/7 Home Rescue. We would like to invite you to contact us at [email protected] with all of the relevant details including your policy reference and (JG) in the subject. Following this, I will personally investigate the issue. Kind regards, James 24/7 Home Rescue

Alex Wright | | VERIFIED

Co tacted you about it when you asked ages ago & you never replied

Alex Wright | | VERIFIED

I contacted you about this when you asked last year and you still haven't replied. I have managed to stop a few people I know from getting cover with you and getting ripped off since then. There's a reason you come up as cheapest on comparison sites,

247 Home Rescue | | VERIFIED

Dear Alex, we fully understand that you may be frustrated. However, I'd like to reassure you that we will investigate your issues if you chose to contact us via the email provided in our previous response. Kind regards, James 24/7 Home Rescue

Alex Wright | | VERIFIED

I am not frustrated at all. A year has passed so why should I be? I have sent you a message as you ask, if you sort anything out with me it will be a miracle. As it is SO LONG ago, I do not have reference numbers to hand and it is unreasonable to expect them.

S November | | VERIFIED

Instant Refund, easy and stress-free. you can recover all your payments using the Direct debt scheme go to your bank with the list of payments and ask them to return all money. They will then instantly return all your payments the reason, miss-selling, breach of contract, crooks
400 characters

223 other reviews of 247 Home Rescue


loader