Specsavers

1.00 stars

24 Reviews

GBP silhouette

SAVE ON YOUR INSURANCE

Want to resolve an issue with Specsavers?

Make a complaint


Or simply share your experience

Write a review

Beth 's complaint against Specsavers

Beth

20/05/2015

[LAPSED] Switchboard hung up on me after i asked her a question

Complaint against Specsavers

Hi. Rang corporate switchboard to speak with an employee off the back of a recomendation from the CIO of specsavers. I am part of an educational network for senior executives. The switchboard told me everything had to be posted. i explained i didnt have time for this and asked simply why.. why is that company policy, very politly. and she refused to give me anything but the same answer over and over, its company policy, when i asked why again she said "ITS COMPANY POLICY THANKS GOODBYE" AND HUNG UP AFTER I HAD SAID... "DONT HANG UP. HANG ON" RUDNESS!!!!! a senior executive should not be spoken to in this way!

  • supporters 0

Lapsed. Beth has not responded in 90 days

  • Comments (2)

[User Deleted] | | VERIFIED

Hi Beth, We're really sorry that you were hung up on and sorry that you didn't like our receptionist's information to post materials. Can you confirm which number you rang so that we can check this out. Did you have the employees name to talk to specifically? Perhaps you could go back to your contact the CIO also?

[User Deleted] | | VERIFIED

Hi Beth, We're really sorry that you were hung up on and sorry that you didn't like our receptionist's information to post materials. Can you confirm which number you rang so that we can check this out. Did you have the employees name to talk to specifically? Perhaps you could go back to your contact the CIO also?
400 characters

23 other reviews of Specsavers


loader