Trim Down Club

4.00 stars

10 Reviews

GBP silhouette

SAVE ON YOUR INSURANCE

Want to resolve an issue with Trim Down Club?

Make a complaint


Or simply share your experience

Write a review

Amelia's complaint against Trim Down Club

Amelia Giles

16/01/2018

[LAPSED] Not Able To Cancel Membership

Complaint against Trim Down Club

I have been attempting to cancel my membership; however, I only got emails offering me other products. I first tried to cancel a month ago, but today I was charged yet another monthly fee. I find this unacceptable.

  • supporters 0

Lapsed. Amelia has not responded in 90 days

  • Comments (1)

Trim Down Club * | | VERIFIED

Hi Amelia, very sorry to hear about your attempts to cancel your membership. I just checked our system and see that your recent payment was already fully refunded and that your subscription was also cancelled. Again, I want to apologize for the inconvenience that you outlined in your complaint and I am always available at [email protected] should you have any further concerns. Adam
400 characters

9 other reviews of Trim Down Club


loader