RokFri

1.00 stars

40 Reviews

GBP silhouette

SAVE ON YOUR INSURANCE

Mrs's complaint against RokFri

Mrs Treherne

09/03/2016

[RESOLVED] - No Contact from company after sending goods back

Complaint against RokFri

The email below was sent to Rokfri twice and have had no response from the company . The items were received as I have a pod * I am inquiring if you have found a problem with the items returned as up to date I have paid £39.98 for a product I haven't used and returned in the same way as delivered would appreciate if you can explain why I have not received any refund *

  • supporters 0

RokFri resolved this complaint

  • Comments (2)

Mrs Treherne | | VERIFIED

Rokfri have now acknowledge a refund

Mrs Treherne | | VERIFIED

I emailed company of advice from Citizens Advice and within the day the company consented on a refund which has now been put into my account
400 characters

39 other reviews of RokFri


loader