Zavvi

4.00 stars

71 Reviews

GBP silhouette

SAVE ON YOUR INSURANCE

Christopher's complaint against Zavvi

Christopher Sparks

23/12/2015

[RESPONDED] Company refuses to stand behind their product!

Complaint against Zavvi

I ordered a DVD set from Zavvi.com. I checked the item description multiple times to ensure it would play in my DVD player. There was NOTHING that indicated it would not. So I ordered their repackaged DVD set. After it finally arrived I opened the cellophane, I saw a small dent in one of the packages. No big deal. I attempted to play it on both of my DVD players, only to find that I was met with a regional error. I tried to contact the company about the issue. I was given the brush off. They said that because I opened it, that they could not accept it for a refund. IT WAS A REPACKAGE TO BEGIN WITH! Stay clear of these people!

  • supporters 0

Zavvi has responded

  • Comments (3)

Sarah Whitehouse | | VERIFIED

Hello Christopher, Thank you for taking the time to leave your review. Please can you provide your order details so we can locate your account and investigate this further for you. Many thanks

Christopher Sparks | | VERIFIED

I have sent numerous emails, and am always told the same thing. Zavvi has expressed on each and every reply that you have no intention of making this situation right.

Sarah Whitehouse | | VERIFIED

Hello Christopher, we work closely with the Customer Service Team and we want to ensure your complaint is resolved, for us to be able to investigate further we would need your order details so we can locate your account. Many thanks
400 characters

70 other reviews of Zavvi


loader