Ticket Selection

1.00 stars

698 Reviews

GBP silhouette

SAVE ON YOUR INSURANCE

paul's complaint against Ticket Selection

paul kleanthous

27/06/2016

[LAPSED] Lionel Richie tickets 02/07/16

Complaint against Ticket Selection

I ordered my tickets back in November 2017 and they said they would send me a reference number to this day I still have not received it. I have managed to speak to someone and they said they would email it but nothing has arrived i have tryed ringing hut can't get though. We emailed and they wanted a reference number so they could chase it up but WE HAVE NETHER HAD A BLOODY REFERENCE NUMBER. I fear we won't be seeing Lionel and I have lost over £200

  • supporters 0

Lapsed. paul has not responded in 90 days

  • Comments (1)

Kelly | | VERIFIED

Hi Paul, We have spoken via email and as explained to you that your name was spelt incorrectly on your email address which is why you never received your confirmation email. We have since rectified this and you have confirmed that you have now received your confirmation email with your order number. Kind Regards Ticket Selection
400 characters

697 other reviews of Ticket Selection


loader