Currys PC World

4.00 stars

2645 Reviews

GBP silhouette

SAVE ON YOUR INSURANCE

Stephen's complaint against Currys PC World

Stephen Day

16/10/2017

[LAPSED] Care plan card mandate

Complaint against Currys PC World

I bought a tv from currys in 2013 and as part of a deal I was given 1 month free of the whatever happens care plan. I decided to keep it for a while as I have had it before and could easily cancel it through cancelling the direct debit. About a year later cancelled all of my direct debits on my account and assumed I had cancelled the care plan one. It has come to my attention recently while budgeting that it is in fact a card mandate, something I was not told at the time and something that didn't stand out as it was a normal payment to Product support AG which could have been anything. This is extremely sneaky just to avoid people cancelling direct debits. I have paid over 200 pounds extra because of this and I'm sure many others have to, I certainly wish to cancel my plan as should have been done 3 years ago.

  • supporters 0

Lapsed. Stephen has not responded in 90 days

  • Comments (5)

TEAM KNOWHOW | | VERIFIED

spk538 Sorry to hear that this wasn't cancelled Stephen. Kindly email us at [email protected] with your agreement, address and contact details and we can take a look for you. Please include a copy of these posts for our records Thanks Ian

Stephen Day | | VERIFIED

I get an email on the 18th stating that my policy has been cancelled however I will not be getting any sort of refund, something which I'm not exactly happy about. However, I check my bank account again this morning and see a payment for £8.50 to Product Support AG...

TEAM KNOWHOW | | VERIFIED

Hi Stephen, thanks for getting back in touch. The payment of £8.50 that has just come out will be because the cancellation was done whilst the payment was in request from you bank. You will receive a refund of this amount. Looking through the system that we use there are no missed payments due to any cancellation of the your DD. Thanks Ian

Stephen Day | | VERIFIED

A week later and still no sign of a refund of the £8.50. I know it's not much but this is becoming stupid now.

TEAM KNOWHOW | | VERIFIED

Apologies for the delay Stephen. I can confirm that the refund has been requested and will show on your account in the next 2-3 days. Thanks. Carrie.
400 characters

2,644 other reviews of Currys PC World


loader