Loaf

3.00 stars

13 Reviews

GBP silhouette

SAVE ON YOUR INSURANCE

James's complaint against Loaf

James Penry-Davey

14/11/2017

[RESPONDED] DO NOT BUY FROM LOAF

Complaint against Loaf

DO NOT BUY FROM LOAF! We placed an order and were given a delivery date (with a two hour slot) a few days later. On the date of delivery (within the two hour slot), I got a phone call saying that the bed was not in the factory and would not be able to be delivered for a further two weeks. I now have no bed because we took the old one down to make room for the new bed. DO NOT BUY FROM LOAF!

  • supporters 0

Loaf has responded

  • Comments (2)

Customer Experience | | VERIFIED

Hi James, thank you for leaving your feedback. I am so sorry to hear about the experience you have had with us, it sounds like a disaster. Would you mind sending an email to [email protected] with the subject, 'spokesmansaid review' and we will do everything we can to put this right. Best wishes, Sophie

Customer Experience | | VERIFIED

Hi James, thank you for leaving your feedback. I am so sorry to hear about the experience you have had with us, it sounds like a disaster. Would you mind sending an email to [email protected] with the subject, 'spokesmansaid review' and we will do everything we can to put this right. Best wishes, Sophie
400 characters

12 other reviews of Loaf


loader