Lovely Flora World

1.00 stars

1354 Reviews

GBP silhouette

SAVE ON YOUR INSURANCE

julie's complaint against Lovely Flora World

julie wass

01/04/2017

[RESPONDED] Flowers awful

Complaint against Lovely Flora World

Ordered flowers from this company was overcharged €1 said it was a surcharge. Offered me a refund for this amount which never received. Then upon delivery flowers awful emailed company twice no reply not very happy

  • supporters 0

Lovely Flora World has responded

  • Comments (5)

Joanna K | | VERIFIED

Dear Julie, We have offered you a replacement on 04/04/17 , however you didn't get back to us. Kind regards, Lovely Flora World.

julie wass | | VERIFIED

Yes I did said that I didn't want a replacement as it had past mothers day still have your automated reply on phone. Request a full refund thankyou

julie wass | | VERIFIED

Want a reply now as it has past mothers day too late for my mother's day gift thankyou

julie wass | | VERIFIED

User Responded via private message

Joanna K | | VERIFIED

Dear Julie, Your refund has now been processed; please note that it might take up to 3 working days for this to show on your account. We apologise for any inconvenience caused. Kind regards, Lovely Flora World
400 characters

1,353 other reviews of Lovely Flora World


loader