Prizehook

4.00 stars

155 Reviews

GBP silhouette

SAVE ON YOUR INSURANCE

Tina's complaint against Prizehook

Tina Fairchild

15/11/2016

[RESPONDED] PRIZEHOOK CHARGING ME £4.50 EVERY WEEK JUST BY RECEVING A TEXT

Complaint against Prizehook

I have recently been charged on a number of occasions £4.50 every week on my Vodafone Account without even knowing. It wasn't until I went on line and looked at my account that they had been charging me. I never entered the competition, no answers were ever replied to the texts that I was receiving at the time, hence the reason for no concern. I have telephoned Prize-hook but to no avail. Was told that some customers have had a refund but for some reason I wasn't eligible. WHY?? Absolutely furious with this company.

  • supporters 0

Prizehook has responded

  • Comments (2)

Customer Service | | VERIFIED

Dear Ms Fairchild, any charges on your bill can only be incurred as a result of interaction between your mobile phone and one of our services, unfortunately if the entry from your phone is valid then we cannot arrange a refund. If you do however have any outstanding queries then you are welcome to get in touch via [email protected] or 0330 134 0183. PrizeHook

Tina Fairchild | | VERIFIED

Still not happy with this outcome. You took money out of my account £45.00 without any notice and confirmation from yourselves after any interaction you claim I made. Why put on Facebook offering free vouchers to anybody and everybody unaware that we're going to be charged for texts we didn't know we were going to receive.??? I will continue to complain and take this further to WATCHDOG!!!!
400 characters

154 other reviews of Prizehook


loader