Biuky

2.00 stars

77 Reviews

GBP silhouette

SAVE ON YOUR INSURANCE

Morag's complaint against Biuky

Morag Cowan

16/09/2016

[RESPONDED] 160909211333f

Complaint against Biuky

If you can't gave the decency to reply to my previous enquiry please cancel the order and refund me. I have never dealt with a company like this before! Terrible Customer Service.

  • supporters 0

Biuky has responded

  • Comments (7)

Alberto Piras | | VERIFIED

Dear Morag, Are you already in touch with the customer service team? Kind regards

Alberto Piras | | VERIFIED

Dear Morag, As notified you by email, a product you ordered was not available anymore so that we cancelled and refunded it. You will receive your parcel on the 04/10 Kind regards

Morag Cowan | | VERIFIED

I did not receive an email and no money has been refunded to my account.

Morag Cowan | | VERIFIED

User Responded via private message

Alberto Piras | | VERIFIED

Dear Morag, The email was sent two weeks ago and the refund is being processed, due to our procedures, during these days. Kind regards

Alberto Piras | | VERIFIED

Please notice you never got in touch with our customer service team to receive more information about the parcel

Morag Cowan | | VERIFIED

How do I get in touch with customer service team?
400 characters

76 other reviews of Biuky


loader