The Phone Spot

4.00 stars

195 Reviews

Broadband silhouette

COMPARE THE BEST TV & BROADBAND DEALS

's complaint against The Phone Spot

19/12/2016

[RESPONDED] Horrendous, don't care once they've got a contract and still not resolved

Complaint against The Phone Spot

Change details on your account so you can't access it when you phone to cancel! Repeatedly tell you to go talk to Car phone Warehouse instead. Upgrade order/contract was made without authorisation, phoned to cancel delivery and contract, only delivery cancelled and two days later when I phone again to make sure they cancel the contract the name on my account has magically changed and there's 'nothing they can do'. Never received any confirmation email, order ID or reference, login details, anything. They don't care as long as they've got the bank details. Already warned them if they touch any money will be pressing action, considering someone has changed the name on my account with out my permission anyway! Complete lack of understanding when already said physically would have issues because of health getting to a store to have them update my account before phoning them again, guy just says 'well you'll have to go to a store' boredly on loop clearly following a script and sorting absolutely nothing apart from basically accusing me of not be if the account owner/of having changed name/given incorrect name despite giving address, phone number, email, things only I know. Rude, don't want to know once they've got a contract, as soon as I'm done with this warned them to never even look at my phone number again. Absolute disgrace.

  • supporters 0

The Phone Spot has responded

  • Comments (2)

ThePhone Spot | | VERIFIED

Hello, Thank you for review. I am sorry to hear that we have been unable to discuss your account due to your personal details not matching our records. The reason we require you to visit your local Carphone Warehouse store is so that your details can be amended and we can discuss your account. This is not done to delay the returns process, but to protect customer data. I apologise for any inconvenience caused. If you need anything else, please call us on 01509 618 593 and we will be happy to help in any way we can. I hope you have a great day. Kind regards, Ryan | Phonespot Customer Support team

ThePhone Spot | | VERIFIED

Hello, Thank you for review. I am sorry to hear that we have been unable to discuss your account due to your personal details not matching our records. The reason we require you to visit your local Carphone Warehouse store is so that your details can be amended and we can discuss your account. This is not done to delay the returns process, but to protect customer data. I apologise for any inconvenience caused. If you need anything else, please call us on 01509 618 593 and we will be happy to help in any way we can. I hope you have a great day. Kind regards, Ryan | Phonespot Customer Support team
400 characters

194 other reviews of The Phone Spot


loader