TalkTalk

3.00 stars

227 Reviews

Broadband silhouette

COMPARE THE BEST TV & BROADBAND DEALS

Mrs's complaint against TalkTalk

Mrs Elshami

20/07/2016

[LAPSED] Talktalk engineer took his clothes off at my home

Complaint against TalkTalk

When Talktalk engineer turned up at my home to repair the landline , he took his clothes off. When I complained to the CEO I was punished by disconnection. I now lost the landline which I have had for 25 years. Do not join this company ever if you are looking for a decent service / customer services.

  • supporters 0

Lapsed. Mrs has not responded in 90 days

  • Comments (9)

Mark Davies | | VERIFIED

Hi Mrs Elshami, I have replied to your original post, please let us know if this is currently being investigated by our CEO team. Thanks, Becky

Mrs Elshami | | VERIFIED

Nothing is investigated by your CEO team. I decided to leave your company as I have no time to waste with them losers.

Mark Davies | | VERIFIED

I'm sorry to hear you feel that way. Please let us know if there is anything else we can help you with. Thanks, Emma

Mrs Elshami | | VERIFIED

Excuse me, what do you mean by " Please let us know if there is anything else we can help you with" You never helped me in the first place. Your technician came and took his clothes off exposing himself and you did absolutely nothing. Does your people now know what does it mean when we say that Talktalk sucks ??

Mark Davies | | VERIFIED

Hi Mrs Elshami, Do you have your complaint reference? If so can you please post this so we can take a look at the complaint for you. Thanks Emma

Mrs Elshami | | VERIFIED

Amazing !!! what reference number are we talking about here? How many times your engineers exposed themselves when fixing faulty phone lines at people's homes?? What do not you investigate it under my address or phone number ? , or is it you just content with giving me tough time?

Mark Davies | | VERIFIED

Hi Mrs Elshami, We ask for your complaint reference as this is non-specific information we can use to identify your complaint without the need for you to post personal information on a 3rd party website. You would have been allocated a complaint reference if you had a complaint dealt with by the CEO team. Thanks Emma

Mrs Elshami | | VERIFIED

There is no reference number. Your CEO did not bother to put anything in writing. I just had a phone call to say the very annoying sentence" sorry for the inconvenience caused" and that this person will never come to your home again. To my horror, he was knocking at my door two weeks later to continue the job. By the way, Why are you demanding a line rental fro the period from 07/07- 07/08 when you already disconnected my line on 06/07 ???? Get your act straight for God's sake.

Mark Davies | | VERIFIED

Mrs Elshami I am sorry to hear that you feel that way! Please get in touch with us on our Twitter page @TalkTalkCare Thanks Abbie
400 characters

226 other reviews of TalkTalk


loader